Wanneer helpt stress-counselling

Als je stress ervaart, het gevoel hebt dat alles je teveel is of tegen problemen aanloopt binnen je gezin, werk of je relatie.
Psychische klachten

Negatieve gedachten over jezelf of anderen, piekeren, depressief voelen, prikkelbaar, overspannen, concentratieverlies, lusteloosheid, alles is te veel, slapeloosheid, burn out.

Lichamelijke klachten door stress

Chronische vermoeidheid, slaapproblemen, onverklaarbare hoofd-, rug en spierpijn, buikpijn en krampen, onrustig en vage lichamelijke klachten.

Hormonen en psychisch welzijn van de vrouw

Hormonale veranderingen op alle leeftijden, Zwangerschap, bevalling, PMS, overgang.

(Bijna) Burn Out

Wanneer je je chronisch moe voelt en alles is je teveel. Je voelt je lichamelijk en psychisch totaal uitgeput.

Persoonlijke ontwikkeling en assertiviteit

Persoonlijke ontwikkeling, zelfvertrouwen vergroten, veerkracht en grenzen aangeven en bewaken.

Angsten en fobieën

Overwinnen van angsten en fobieën. Bijv. bindingsangst, sollicitatie angst, reactie van de ander, communicatie angst, angst voor verlies (gezondheid).

Relatie en communicatie problematiek

Problemen en stress in je relatie’s -en of gezinsproblemen (bijv. tussen partners, familie -en of werkrelaties) maar ook bij conflict- en communicatieproblemen.

Leefstijl verandering

Wanneer je te maken krijgt met overgewicht en gezondheidsklachten door verkeerde leefstijl. Zoals: gezonde voeding, bewegen, balans werk-privé, spanning-ontspanning.

Werk Stress, Arbeidsbelasting, Re- integratie

Vast zitten in je werk, niet kunnen omgaan met stress, psychosociale arbeidsbelasting, communicatie problemen. Re-integratie op de arbeidsmarkt.

Vitaliteit en motivatie, werk & privé

vitaliteit verlies, motivatie en productiviteit verlies, psychosociale arbeidsbelasting (PSA), onbegrepen moe, werk-privé niet kunnen combineren.

Rouw en trauma verwerking

Rouw- en traumaverwerking (o.a. bij scheiding, ongeluk, overlijden, geweld, verlies gezondheid).

Hoog-sensitiviteit

(Hoog) sensitief zijn en je onbegrepen voelen en-of omgaan met (hoog)sensitieve mensen.